Reglamento de Campañas Fidelizadas
SC M&T MARKET & TRADE PROFESSIONALS SRL
Club de fidelidad InStil
- Stil Hotel****
- Stil Old Town***
- Ecletico Villa ****
INFORMACIÓN PARA LOS BENEFICIARIOS
Este Programa de fidelización está organizado y dirigido por el grupo InStil Hotels.
Beneficiarii programului de fidelitate sunt obligaţi să respecte termenii şi condiţiile prezentului Regulament potrivit celor menţionate mai jos (denumit în continuare "Reglamento").
La normativa está disponible para consulta en la sede de la sociedad y en el sitio web. www.instilhotels.ro;
Grupul In Stil Hotels îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare incepand cu a doua zi de la data publicarii acestuia pe site.
MÓDULO DE APLICACIÓN
El código de licencia se aplica a todos los hoteles del grupo In Stil Hotels que forman parte de las sociedades M&T Market & Trade Professionals SRL, New Hotel Invest SRL y Rossimo Real Estate SRL.
- Stil Hotel****, Stil Old Town ***, Ecletico Villa **** din Bucuresti.
DURACIÓN DEL PROGRAMA
Programul de loialitate are durată nelimitată. Grupul InStil Hotels are dreptul să hotărască în orice moment încetarea sau modificarea programului de loialitate.
Înştiinţarea referitoare la încetarea Programului de loialitate va fi afişată de In Stil Hotels cu cel puțin 30 zile înainte de data încetării acestuia, la sediul societătilor, într-un loc vizibil, precum şi pe site-ul. instilhotels.ro.
Programul de fidelizare se va desfăşura în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
CONDICIONES PARA PARTICIPAR
Puede ser miembro del Programa de Calidad de Vida Turística, una persona física o jurídica, con un mínimo de 18 años de antigüedad que se beneficie de los servicios de alojamiento dentro del hotel, y un mínimo de 1 año.
El beneficiario está obligado a proporcionar todos los datos necesarios para completar toda la información requerida en un único formulario enviado a la recepción del hotel o a través del sitio web oficial. www.instilhotels.ro , respectiv: nume, prenume, dată naştere, număr telefon mobil, adresă de email și semnătură, cu urmatoarele campuri obligatorii nume, prenume si adresa de email.
Formularul nesemnat sau ce conține date incomplete sau eronate nu este valid, ceea ce atrage după sine imposibilitatea beneficiarii de discounturi acordate conform programului de loialitate.
După semnarea Formularului și predarea acestuia către personalul de la recepție, acesta se salvează în format electronic sau dupa completarea formularului electronic direct pe website-ul instilhotels.ro, se va transmite un cod unic de discount în format fizic sub formă de card sau prin poșta electronica sau sms, oferind acces la discount pentru urmatoarea achizitie de servicii turstice in cadrul hotelurilor.
Codurile de discount sunt disponibile clienţilor în mod gratuit, pe loc, ca urmare a efectuării sejurului, în schimbul completării Formularului de Înscriere în Programul de loialitate.
MECANISMUL PROGRAMULUI
Beneficiarilor Programului de fidelitate li se vor acorda discounturi diferențiate aplicate in funcție de numărul de nopți petrecute în cadrul hotelurilor Hotel Stil, casco antiguo de Stil și Ecletico VillaPara los descuentos efectuados en la recepción del hotel/birou marketing/sitio web, se aplicarán las tarifas/pacheteles de recepción (prepago) y no se acumularán los descuentos:
- BRONZ - 5%: se acordă turistilor care au beneficiat de serviciile de cazare în cadrul hotelului minim 5 nopti in oricare dintre cele 3 hoteluri;
- PLATA - 10%: se acordă turiștilor care au petrecut între 11 și 20 nopți in cadrul hotelurilor;
- ORO - 15%se acorda turistilor care au petrecut între 21 si 30 nopti in cadrul hotelurilor;
- VIP - 20%: se acuerda turiștilor care au beneficiat de serviciile de cazare minim 31 nopti.
* fiecare nivel de loialitate își păstrează valabilitatea pe perioada nedeterminată sau până la noi modificări ale regulamentului, daca se îndeplinește numărul minim de nopți menționat la fiecare nivel în parte. Daca în termen de 24 luni, turistul nu acumulează numărul minim de nopți aferent fiecărui nivel în parte, nivelul său de loialitate va coborî automat la nivelul inferior, însemnând si diminuarea reducerii conform noului statut.
Codurile au dubla utilizare, fiind individuale dar și transmisible.
Cardul poate fi transmisibil (poate fi utilizat și de o altă persoană decât titularul) și se va aplica discountul în funcție de numărul de nopți cumul de către titular.
FOLOSIREA CODULUI DE LOIALITATE
Posesorul Codului de loialitate îşi asumă întreaga responsabilitate privind orice problemă care poate să apară în legatură cu utilizarea beneficiilor Cardului de fidelitate de către alte persoane.
Pentru a beneficia de discount, beneficiarul va trebui să anunţe că este integrat în programul de loialitate şi să prezinte Codul de loialitate la recepția hotelului în prealabil achitării serviciilor.
En el caso de que el Participante no esté en la lista de espera, se le descontará del precio de compra.
Los turistas pueden beneficiarse de descuentos en los servicios de alojamiento, que se aplican a los servicios complementarios que se ofrecen en el momento de la estancia. El descuento acordado se aplicará a la reserva de la habitación (reserva de alojamiento) conforme al código de reserva y no podrá acumularse con otros descuentos ofrecidos por la agencia, situaciones en las que se pueda optar por descuentos más avanzados (por ejemplo, ofertas de última hora, reservas anticipadas, etc.). ofertas de última hora, reservas anticipadas, bonos de descuento para ofertas especiales, etc.).
Dacă un cod de loialitate a fost furat sau pierdut, evenimentul trebuie anunţat în maxim 24 de ore la recepția hotelurilor, în vederea anularii codului aflat într-una dintre aceste situații. În caz contra, Participantul îşi asumă orice utilizare ilegală a codului de loialitate pierdut sau furat. Odată cu înştiinţarea, se vor comunica numele și prenumele, telefonul și data nașterii ale titularului.
ACORDAREA DE RELAȚII CU PRIVIRE LA FUNCȚIONAREA CARDURILOR
Beneficiarii de Programului de Loialitate pot obţine informaţii referitoare la funcţionarea şi folosirea codului de loialitate apelând Receptia Stil Hotel**** la numarul de telefon 0772.029.192. Tot la acest număr, beneficiarul Codului va anunţa fără întarziere orice schimbare a datelor personale comunicate prin Formularul de Înscriere şi, de asemenea, va anunţa pierderea sau furtul codului de loialitate.
Con el fin de proteger los datos personales de los beneficiarios del Programa de fidelización, In Stil Hotels solicita información sobre datos de carácter personal con el fin de garantizar la identidad del beneficiario.
PROTECCIÓN DE DATOS PERSONALES
Prin semnarea Formularului de Înscriere, Beneficiarii sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament. Prin semnarea Formularului de Înscriere, Beneficiarul îşi exprimă consimţământul expres pentru înscrierea datelor cu caracter personal în baza de date a grupului In Stil Hotels, precum şi pentru prelucrarea acestor date în concordanta cu Política de confidencialidad.
LITIGII
Eventualele litigii apărute între SC M&T MARKET & TRADE PROFESSIONALS SRL. SC New Hotel Invest SRL, SC Rossimo Real Estate SRL şi Beneficiarii la prezentul Program de loialitate se vor rezolva pe cale amiabilă sau în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti competente de la sediul SC M&T MARKET & TRADE PROFESSIONALS SRL, SC New Hotel Invest SRL, SC Rossimo Real Estate SRL.
SC M&T MARKET & TRADE PROFESSIONALS SRL
CUI: RO12476033
Reg, com: J40/10575/1999
Sediul: Nicolae Caramfil 63, 014142, Sector 1, Bucuresti, Rumanía
SC New Hotel Invest SRL
CIF: RO42066353
Reg. com: J40/17760/31.12.2019
Adresa: Str. Constantin Marinescu 15, sector 6, Bucuresti
SC ROSSIMO REAL ESTATE SRL
CUI: 31375442
Reg, com: J40/3458/2013
Sediul: Nicolae Caramfil 63, 014142, Sector 1, Hotel Stil, Parter, Camera nr. 3, Biroul nr. 2, Bucuresti, Rumanía